ព្យាយាម​ តម​អាហារ​ខ្លាំង​ដែរ ​តែ​​មិន​ស្រក​ទម្ងន់​?

Posted by : 112220 | 26-Nov-2020

យល់ដឹង​៖ ក្នុង​ពេល​បច្ចុប្បន្ន ​មិន​ថា​ស្រី​ឬ​ប្រុស​នោះទេ ​គេតែង​និយម ​នៅ​រាងស្គម​ៗ ភាគ​ច្រើន​គឺ ​សុភាព​នារី​តែ​ម្តង​ ក៏ប៉ុន្តែ
​ខណៈពេល​ដែល ​កំពុងតែ​ស្ថិត ក្នុង​ដំណើរ​ការ​ នៃ​ការ​សម្រក់​ទម្ងន់​នោះ ​ក៏មាន​មនុស្ស​មួយ​ចំនួន​ បានបង្កើត​​នៅ​កំហុសខ្លះ
​ដោយ​មិន​ដឹង​ខ្លួន ​ដែល​ជា​ហេតុ​​ធ្វើ​ឲ្យ ពួកគេ​មិន​អាច​ស្រក​ទម្ងន់ ​ទៅ​តាមចិត្ត​​​ដែល ​ពួកគេ​ចង់​បាន​។

 

​កា​រសម្រក់​គីឡូគឺ ​ជា​ដំណើរ​ការ​មួយ​ដែល ​អ្នក​ត្រូវ​ការ​ពេល​យូរ ក្នុង​ការ​អនុវត្តន៍​  ដោយមិន​អាច ​សម្រេច​បាន​ក្នុង​រយៈពេល ​
ដ៏ខ្លីនោះទេ​ គឺ​វាទាម​ទារ​ ត្រូវ​មាន​ចិត្ត​អំណត់អត់​ធន់ ​​និង​តស៊ូទើប​អាច ​ជោគជ័យ​បាន​។ ក៏ប៉ុន្តែ ​ថ្វី​ត្បិត​តែ​ ការ​សម្រក់​ទម្ងន់​ទាម
​ទារ​ ពេល​វេលា​ តែ​​ក៏​មាន​កត្តា​មួយ​ចំនួន​ដែល ​​អ្នក​បង្ក​ដោយអចេតនា ​មក​រារាំង​ដល់​ដំណើរ​ការ​នៃ ​ការ​សម្រក់​គីឡូ របស់​អ្នក​បាន​។

ជាក់​ស្តែង មាន​កត្តា​ជា​ច្រើន ​ដែល​អាច​មាន​ឥទ្ធិពល ​មកលើ​ការ​សម្រក់​ទម្ងន់​ ហេតុ​នេះ​ប្រសិន​បើ​អ្នក ​មិនបាន​ស្វែង​យល់​ ឲ្យ
​បាន​ច្បាស់ ​និង​ស៊ី​ជម្រៅ​ទេនោះ​។ ដូចនេះ​ ការ​ព្យាយាម ​ក្នុង​ការ​សម្រក់​ទម្ងន់​ របស់​អ្នក​ក៏​អសារបង់​ មិន​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ ​
ជាទីគាប់​ចិត្តដូចគ្នា​ដែរ​។​

១. ញុំាប្រូតេអ៉ីនមិនគ្រប់គ្រាន់

នៅក្នុង អាហារមួយពេលៗ ត្រូវមានសារជាតិ ប្រូតេអ៉ីន ដូចជា សាច់គោ ទ្រូងមាន់ ពងមាន់ ឬម្សៅប្រូតេអ៉ីន ហើយត្រូវប្រាកដ
ថា អាហារដែលយើងញុំាគឺ មិនមានជាតិខ្លាញ់ ជាតិប្រៃ និងជាតិផ្អែម។ ប្រូតេអ៉ីន អាចជួយបង្កើត សាច់ដុំអោយ សាច់យើង
ហាប់ណែន ម្យ៉ាងទៀតសារជាតិ ប្រូតេអ៉ីនធ្វើអោយយើង មិនសូវឃ្លាន ដែលជួយអោយ យើងញុំាតិចជាងមុន។

២. ផឹកទឹកច្រើនមុខ

ត្រូវចាំថាជាតិទឹក ដែលល្អជាងគេសំរាប់ រាងកាយរបស់យើងនោះគឺ ទឹកធម្មតា។ ប្រាកដហើយថា យើងអាចញុំាកាហេ្វ ភេសជ្ជៈ
ផ្សេងៗ ទឹកដោះគោ តែយើងមិនគួរញុំា របស់ទាំងនោះ ច្រើនពេកទេ។ មានតែទឹកធម្មតាទេ ដែល មិនមានកាឡូរីដែល ធ្វើអោយយើងឡើងទំងន់បាន។

៣. មិនយល់ដឹងពីកាឡូរី

កាឡូរីCalorie គឺជាសារជាតិ គ្រប់គ្រងទំងន់ របស់យើង ញុំាកាឡូរីច្រើន  ទំងន់ឡើងច្រើន ញុំាជាតិកាឡូរីតិច ធ្វើអោយ
ស្រកទំងន់។ គ្រប់អាហារទាំងអស់ រួមទាំងបន្លែគឺ សុទ្ធតែមានកាឡូរី គ្រាន់អាហារខ្លះ មានតិច ខ្លះមានច្រើន មានតែទឹក
សាបទេ ដែលគ្មានកាឡូរី។ សរុបមកយើង ត្រូវយើងជ្រើសរើស ញុំាអាហារណា ដែលមានជាតិកាឡូរីទាប ទើបទំងន់របស់
យើង អាចស្រកបាន។

៤. ហាត់ប្រាណមិនគ្រប់គ្រាន់

ការហាត់ប្រាណគឺ ជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់ ក្នុងការដុតកាឡូរី ក៏ដូចជា ដុតជាតិខ្លាញ់ ចេញពីក្នុង រាងកាយរបស់យើង មិនតែ
ប៉ុណ្ណោះ ការហាត់ប្រាណក៏ធ្វើអោយ រាងកាយយើង មាំមួនទៀតផង។ យើងគួរហាត់ប្រាណ អោយបានយ៉ាងតិច៣០នាទី
ក្នុងមួយថ្ងៃ និង៤ ទៅ៥ ថ្ងៃក្នុងមួយសប្តាហ៍។

៥. មិនមានគ្រូបង្វឹកណែនាំ

ការហាត់ដោយខ្លួនឯង ដោយមិនដឹងពីក្បួនខ្នាតត្រឹមត្រូវ នៃលំហាត់ប្រាណ​ និងមិនទាន់ យល់ពីរបបអាហារ អាចធ្វើអោយ
យើង ខាតពេលច្រើន​និង មិនទទួលបានលទ្ធផល។ តែប្រសិន​បើ​អ្នក​គ្មាន​ពេល​ នឹង​ទៅហាត់​ខាង​ក្រៅ​ ការ​ដែល​ហាត់​ប្រាណ
​ដោយ​ខ្លួន​ឯង ​ក៏​បាន​ដូចគ្នា​ដែរ តែអ្នក​ត្រូវ​តែ​​ដឹង​ពី​ក្បួន​ខ្នាត​ ក្នុង​ការ​ហាត់ ហើយ​ត្រូវ​ធ្វើ​កាលវិភាគ​ ហាត់​ប្រាណ​ជា​ប្រចាំ ​មិន
មែន​ហាត់​មួយ​ថ្ងៃ​ ខាន​២ទៅ​៣​ថ្ងៃ ​នឹក​ឃើញ​ចង់​ហាត់ ​ទើ​បហាត់​នោះទេ​។ ព្រោះ​ការ​ហាត់​មិន​ទៀត​ទាត់ មិន​អាច​ទទួល​បាន
លទ្ធផល​ល្អ និង​នាំ​តែ​ធ្វើ​ឲ្យ តែ​ឈឺខ្លួន​នោះទេ។ 

៦. ស្រេ្តសច្រើន

ទោះបីជាយើង ហាត់ប្រាណគ្រប់គ្រាន់ គ្រប់គ្រង់របបអាហារ បានល្អ តែបើជារៀងរាល់ថ្ងៃ យើងមាន ការស្ត្រេសច្រើន វានឹង
ធ្វើអោយយើង ប្រព័ន្ធដុតជាតិខ្លាញ់ របស់យើងដំណើរការ មិនល្អនោះទេ។ ដើម្បីកាត់បន្ថយ ភាពស្ត្រេសនេះ យើងអាចហាត់
យូហ្គា(yoga), អានសៀវភៅ, មើលរឿងកំប្លែង និងធ្វើសមាធិ អោយបានទៀងទាត់។

៧. គេងមិនគ្រប់គ្រាន់

យើងដឹងហើយថា រាងកាយរបស់យើង ដុតជាតិខ្លាញ់ខ្លាំង នៅពេលដែលយើង គេង ដូច្នេះបើសិនជា យើងគេងមិនគ្រប់
គ្រាន់ទេ រាងកាយយើង មិនអាចដុតជាតិខ្លាញ់ បានល្អនោះទេ។ យើងគួរគេង អោយបានចាប់ពី​៦ទៅ៨ម៉ោង ជារៀងរាល់
ថ្ងៃ។ នៅពេលដែលយើង ដឹងពីកំហុសរបស់យើង កន្លងមក យើងអាចចាប់ផ្តើម កែប្រែម្តងបន្តិចៗនោះ យើងនឹងឃើញ
លទ្ធផលប្លែក​ និងទទួលបាន ទំងន់ដែលយើង តែងប្រាថ្នាជាក់​ជា​មិន​ខាន​នោះទេ​៕

ប្រភព៖ khmerload.com

If you like, please click LIKE and SHARE!

COMMENT
close
Post Knowledge